This is magic

Jag blev helt crazy av glädje när jag märkte hur många kommentar jag hade liggandes som inte hade godkänds. Visste inte om det så det var en superfin överaskning :') Så här är mina svar på era awesome frågor! :D

Anonym om Simple breakfast:
Q:Fina bilder som vanligt! Men vad för typsnitt? :)
A: MA SEXY heter den :)

Jessica om Simple breakfast:
Q:Hur får du dina bilder att se så snyggt bleka ut, fast ändå så... livfulla? ÄLSKAR dina färgtoner!
A: Jag använder actions från deviantart, rekomenderar starkt. Kan få en tråkig bild att bli konstverk. ;)

Dessie om Autumn Story:
Q: ska du till skottland? :O får man henka i väskan eller? ;) hahah
A: yep, med klassen! Blir borta från måndag till fredag. JA såklart, bara att hoppa i :O


& sen ton av pussar till resten av personerna som har kommenterat. ni är awesome. peace out.
(kommer ut lite vår och matbilder senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback