Moment of life

Sitter i mitt rum och blir så himla hungrig när jag känner doften av råstekt potatis och fläskfilé. nom nom!

Skolan idag har varit aaawesome. Började fint med ett Glee avsnitt på engelskan med stephelito, GLEE ÄR BÄST. Sen blev det improviserad dans på idrotten med Malin när resten av klassen hade avslappning. Damn vad jag svettades & damn vad kul jag hade. Kommer bli farligt när det blir Berlin våren 2011! Sen blev det kort med Emma, Malin, Steph och Luddekudde. BLOWFISH. Sen huvudvärk på tåget och nu sitter jag här i min mys/data hörna glad igen :'D

Nu ska jag värma upp mig och funderar på att ta en powernap tills vi äter. puss. (ska försöka fota lite idag också :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback