En virrig natt som alla andra nätter.

pic from.. friday I think.

Gårdagen vaknades med en massa mys i sängen med Andreas för att sedan ta mig vidare till Uppsala med Sandra. Köpte lite nagelsmycken och sånt, tänkte att jag kunde prova på att pynta mina naglar. :)

Sen när jag kom hem var jag med Mr. Awesome again och vi åt mat som djur, brottades, klädde ut oss till ninjor och var med på chatroulette. Vissa trodde vi var terrorister medan andra såg oss för det vi var, ninjas from the future. Ringde Elin för att säga åt henne att gå till msn och skåda detta betende som jag och Andreas hade, men då visade det sig att Elin och David (I think?) låg och sov. Så jag bad om ursäkt och la på igen. Efter det gick vi ner och gjorde mackor a la majonäs (asgoda!) med gurka, tomat, sallad, skinka osv. Jag fick ont i magen och somna i kökssoffan bakom Andreas. Han åt. Sen åt han mer. Sen åt han lite mer igen. Men man ska äta, då mår man bra!

Sen bar han upp mig till min säng.. tror jag... Minneslucka. Vakna nån gång mitt i natten att han prata i telefonen med Ninna. Jag hälsade tror jag, sen somnade jag igen. Tror jag vakna nån gång mer men det hela är som om jag var full. Illa. Men har för mig att hon mådde dåligt och då ska självfallet Andreas ställe upp som en riktig vän och lyssna. Annars hade jag slagit honom. Andreas är bra på att trösta. Nu skriver jag på som det inte är någon morgondag imorgon. Men för mig är det typ ingen morgondag, jag vill till Skottland men Skottland vill inte ha mig.

Borde börja packa min väska. Jag har fortfarande hoppet i mig! peace out och håll tummarna för FR2TU att vi får åka till Skottland imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ninna

Tack för att jag fick låna din pojke för att klaga ur mig :3 och förlåt för att jag väckte er båda, jag ska försöka att ringa på dagen nästa gång ^^

2010-04-18, 14:59:30
Postat av: Dessie

Hej, jag heter Anna och jag är DUMT snygg och OTROLIGT bra på att fota (Y)

2010-04-18, 17:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback