Dear miss stupid.



JAG DÖR av att min awesome dumhet! :') Idag ramlade jag ner för Slottsbacken i Uppsala, den branta backen dvs. Lutningen på den är ungefär -> \
HAHAHA, i alla fall. Jag och Malin skämta om att vi skulle ta den vägen och sen blev det bara så. Malin springer ner för backen och jag följer efter, enda saken var att jag glömde bort att jag hade mina klackkängor som är en storlek för stor för mig. Jag är så van att ha converse hela jävla tiden.

Så jag ramlade och har nu sår över hela mig. Bilden ljuger lite för det ser fan värre ut på riktigt. Jag har två feta bulor och jag spyr typ av illamående så fort jag rör dem, jag tappade hinkvis med hår (råka typ skrapa bort det från huvudet, panik), jag har sår på rumpan, under fötterna, ena axeln, armbågarna, knäna, benen, låren och så vidare. Men gud vad jag skrattade, det var så jävla roligt. Jag är fan störd! :')

Lägger upp en bild på benen som ni ser, och dear classmates, oroa er inte för mig, jag är kanske inte normal men det gjorde inte så ont. Det var fan mest roligt. PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Aouch, det där såg inte trevligt ut måste jag säga! Tur att du hade roligt åt det i alla fall, haha ;)

2010-04-24, 20:09:24
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: alva

HAHA, ajjjj.

ditt knas :D

2010-04-25, 11:54:22
URL: http://onemissingout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback